Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

marturii simleu 2012...episodul 6

  • luni, 17 septembrie 2012
  • tinerii glimboca
  • hei am revenit dupa o perioada cu marturiile...vreau sa le scriu pe ultimele. Am asteptat mai mult acum pentru ca sa va las sa le vedeti pe toate celelalte si acu revin cu altele...probabil ultima mea postare pe blog, va las voua sarcina de a continua si de duce mai departe munca de a posta, de a scrie, de a lasa lumea sa vada ce faceti, cine sunteti, unde mergeti
    ....enjoy si nu uitati ce poate sa faca Dumnezeu cand te lasi in mana Lui tare.....



    Dumneze are valori si daruri pentru fiecare dintre noi, indiferent de ce oameni suntem noi.
    Dumnezeu si'a dat Fiul Sau preaiubit pentru pacatele noastre.
    Puternicul Dumnezeu sa ne binecuvanteze si sa puna in noi gloria Sa.
    (Raita)









    Ce mi'a placut mie in misiunea aceasta?
    Desi au fost multe ispite, certuri si lucruri care nu ne'au prea placut uneori, ne'am dus luptele si acum in ultima zi pot spune ca avem o legatura mai stransa toti.
    A fost misiunea Lui si El a dus'o la capat.
    Persoanele cu dizabilitati, de acolo am invatat fiu multumita cu ce am...
    (Nika)







    Am asteptat de mult saptamana asta...si a fost..
    si o multime din lucruri nu au fost cum le'am planuit si Dumnezeu a schimbat situatii pentru a ne face mai dependenti de El si din nou mi'a reamintit ca nu e nimic care sa'i scape de sub control si fiecare zi s'a petrecut pentru ca Dumnezeu a fost credincios cu noi inca de cand am planuit iesirea si pina in ultima zi de misiune...
    Stiu ca lucrarea e a Lui si tot ce a inceput in fiecare va duce la bun sfarsit...
    (Mari)




    O saptamana binecuvantata, plina de binecuvantari si hrana spirituala. O saptamana in care am sesizat ca avem nevoie de Domnul in viata noastra si trebuie sa ne implicam mai mult. A fost o experienta noua prin prisma faptului ca am fost "lider" la o grupa micuta si a trebuit sa stau in fata lor sa le vorbesc. A fost placut si astept cu nerabdare o alta experienta cat mai curand.
    (Milu)







    Plecand de acasa cu frica in inima de ceea ce va urma in misiune, am ajuns ca in ultima zi sa simt o liniste in viata mea.
    In acest timp am inteles cat de bun este Dumnezeu si binecuvantarile pe care ni le da in fiecare clipa. Ma rog ca El sa ma tina pe calea cea buna.                                                                    
    (betty)









    Sincer...toata perioada pe care am petrecut'o aici a fost o experienta...M'am apropiat mai mult de Dumnezeu, am uitat de problemele de acasa, m'am gandit mai mult la viata mea, la modul in care am privit lucrurile si la cat de importanta este relatia mea cu Dumnezeu. Am invatat inca din primele zile ca daca imi organizez timpul si imi fac un program bine-stabilit, daca las lenea de'o parte si ma axez mai mult pe lucrurile importante pot face tot ce mi'am propus. Am invatat ca in lume exista persoane mai slabe  ca mine, mai bolnave, multi care nu Il cunosc pe Dumnezeu...Ei ar trebui sa fie cele mai triste persoane, iar noi cele mai fericite pentru ca Dumnezeu e cu noi si in noi...ei toti nu au pe nimeni si sunt de o gramada de ori mai fericiti...
    La azilul la care am fost am citit pe chipul oamenilor o fericire atat de mare cand ne'au vazut si orice lucru marunt ii bucura. Chiar daca am ramas fara bratari si fara agrafe, a fost una din cele mai frumoase experiente.
    Pe de cealalta parte, seara prelungita de aici a fost cea mai speciala din viata mea, am fost cercetata, am plans mult, m'am gandit la multe chestii, iar unee m'au facut sa apreciez mai mult ce am, unul din ganduri a fost la tatal meu, gandul ca el nu e pocait si restrictiile car emi le pune...ma durea dar stiam ca El poate face orice si m'am rugat mult....Ziua de post, am tinut'o ca zi de multumire pentru tot ce am....
    Chiar daca uneori am fost ranita de unele chestii, cum ar fi glumele proaste sau criticile spuse cu ura sau de modul in care unii iti vorbesc ca si cum sunt superiori sau poate pur si simplu un gest...au trecut toate pentru ca Dumnezeu m'a ajutat sa iert, iar toate acestea m'au facut  sa ma gandesc  mai mult la vorbele care le zic si faptele pe care le fac, ca eu sa nu mai ranesc persoanele in modul in care au facut'o ele...
    Sper sa reusesc in continuare sa pastrez o stabilitate in programul meu zilnic si sa incerc sa arat cine sunt cu adevarat si sa arat in felul meu de a fi, pentru ca daca Domnul ma iubeste asa cum sunt, atunci de ce ar trebui sa imi pese de ceea ce zice lumea?
    (Alle)



    Mi'a placut mult misiunea aceasta, am invatat multe lucruri noi in toata saptamana.
    Mi'au placut toate activitatile.
    (Iasmina)







    Cea mai frumoasa inchinare in biserica vreodata si cred ca cea mai faina biserica la care am fost eu.
    (Florin Radu)




    nu stiu cum sa spun despre toate, ce sa spun...mai degraba as rosti simple cuvinte...
    lucru (mult de lucru) minuni (muuuuuulte minuni) relatii (extreeeeeem de muuuuult de lucru:)) ) experienta, experiente, amintiri, relatii noi, locuri noi, unitate, slujire, oboseala, investitie, minuni, ahhhh am mai zis minuni..nu'i bai trebuie repetat:) lideri(slujitori) invatare, crestere (maturizare) program.....mai presus de toate.....Dumnezeu suveran, atotputernic, extraordinar....
    (liviu(

    9 comentarii:

    tany RADU spunea...

    cam mare marturia alesia :)))

    Anonim spunea...

    Multumim tare mult ca ti-ai facut timp sa le postezi...si pentru fiecare cantec sau gand care ni l-ai trimis...si ar fi fain sa ne mai "surprinzi placut" :)...Dumnezeu sa iti rasplateasca

    Mari:)

    liviu1707 spunea...

    multumesc frumos mari...apreciez:)

    tany RADU spunea...

    liviu multumesc pentru munca care ai depuso pentru noi :D multumim pentru ceea ce ai facut si multumim domnului ca nea deschis ochii prin tine deosebind binele de rau , munciind cu dragoste fara rasplata , placerea studiilor biblice ( asta numa la mine :))) ) domnu sa te binecuvanteze si sa ramai binecuvantat de domnu , si El sa iti dea putere sa lucrezi cu tinerii de la simleu aasa cum ai lucrat cu noi .

    GBU toata lumea frumoase postari !!!

    tany RADU spunea...

    aaa si cred ca teai chinuit la descifrat :)))
    domnu sa te binecuvanteze si pentru asta :D

    liviu1707 spunea...

    multumesc tani...apreciez...dar nu e meritul meu, dupa cum spuneam intr'un alt comentariu ci mai de degraba am lucrat impreuna cu multi oameni care m'au ajutat...nu are rost sa'i enumar pentru ca am mai facut'o...si mai presus de toate Dumnezeu a fost foarte bun cu noi si continua in felul asta. Dar multumesc foarte mult pentru ganduri:)

    liviu1707 spunea...

    aaaa...si la unele a fost destul de greu:D:)))))))))))))

    tany RADU spunea...

    imi imaginez dar chear dak a fost greu nu teai ferit de ele si in plus ai facut muschi :)))0

    liviu1707 spunea...

    fara frica inainte....orice poate fi facut:)))

    Trimiteți un comentariu