Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

Tata, spune DA !

  • luni, 7 mai 2012
  • tinerii glimboca
  •     TATI,


    Iti scriu, pentru ca desi mi-e greu sa recunosc, mi-e teama sa iti spun in fata, mi-e teama de reactia ta si de felul in care vei actiona impotriva deciziei mele.
       Sincer, nici nu stiu cum sa incep, mi-e frica sa iti vorbesc pentru ca stiu ca nu ma vei asculta pana la capat.
       Dar niciodata nu ti-am ascuns nimic, pentru ca esti tatal meu si ai dreptul sa sti totul despre mine, iar eu am indatorirea sa comunic cu tine fiecare problema pe care o am.
       De aceea vreau sa iti spun ca am luat o decizie foarte importanta cu privire la mine, la viata mea, mi-ai spus ca vrei ca eu sa iti spun daca vreau ceva, nu sa trimit pe altcineva sa iti vorbeasca, ,i-ar fi fost usor sa ii spun la Lauu sau la Liviu sa vorbeasca cu tine, dar NU! Eu trebuie sa iti zic tie, indiferent de consecintele la care voi fi supusa....
       In ultimul timp, si cum ma simteam rau si in problemele din familie, si cu scoala, am fost destul de afectata, dar nu am incetat sa ma rog si Domnul m-a ascultat, tot Lui i-am cerut si o mandolina si mi-a dat-o, tot Lui i-am cerut sa avem ce manca in ziua urmatoare, si El ne'a dat banii necesari nu doar pentru o paine, ci pentru o masa bogata, poate ti se pare absurd si prostesc, asa credeam si eu si nu realizam cum un copil asa pacatos ca mine, poate primi tot ce cere de la Cineva pe care nu L-a vazut niciodata, fizic.
       Dar am realizat ca asa cum ma iubesti tu, asa ma iubeste si Dumnezeu pe mine si poate tu nu crezi in El si nu am cum sa te oblig sa o faci, insa eu cred in El si stiu ca si asa, El te iubeste si pe tine...
       Scriu toate acestea cu lacrimi in ochi, insa mai bine le scriu, decat sa iti spun, ca sa nu vezi lacrimile pe care le vars zi de zi, datorita faptului ca eu am ales o cale si uneori nu sunteti de acord cu ea.

    Stiu ca poate te-am intristat cu decizia pe care am luat-o, dar trebuie sa ma intelegi, esti tatal meu, imi vrei binele, iar acest pas pe care l-am facut a fost cel mai bun din viata mea, crezi ca mi-ar fi mai bine intr-o discoteca cu toti drogatii si cu toate curvele, decat in Casa Aceluia pe care eu Il consider Dumnezeu?
       Eu nu cred ca ai vrea sa te fac de rusine venind noaptea acasa beata sau sa fumez pe ascuns, de aceea vreau sa urmez calea aceasta si crede-ma ca nu am cum sa fac ceva rau....
       Iar, datorita faptului ca Domnul Isus e in inima mea, vreau sa primesc botezul in aceasta vara, El va avea loc in data de 3 iunie 2012, in Casa Domnului din Glimboca.
       Stiu ca nu esti de acord, si daca iti spuneam in fata nu ajungeam nici la al doilea rand de pe foaie, dar vreau sa te gandesti foarte, foarte bine, eu am dreptul sa fac acest lucru fara acorul parintilor, dar NU voi face asta, pentru ca vreau sa fiti prezenti la cel mai important pas din viata mea.
       Si pe de alta parte, ce inseamna botezul?, voi putea lua Cina Domnului, si voi respecta cele doua conditii : "Pocaiti-va si credeti!", si "pocainta" ce inseamna?, faptul ca eu urmez poruncile Lui, botezul este doar una din acele porunci, pe care eu vreau sa implinesc.
       Iar "credinta"?, in Ioan 20:29b spune: "Ferice de cei ce n-au vazut dar au crezut!" Eu cred! Pentru ca mereu m-a ascultat si langa El sunt fericita.
       Eu cred in El, si oricum, ce rau fac? Poate daca El nu exista, are vre-un rost sa traiesc o viata plina de pacat si greseli?
       Imi doresc din toata inima si din tot sufletul sa fac acest pas si imi doresc din toata inima sa fii prezent acolo...
       Vreau sa te asigur si sa iti garantez ca daca eu fac acest pas, nu va schimba cu nimic faptul ca va iubesc la fel de mult, si iti promit ca niciodata nu te voi face de rusine.
    Iar in privinta cu scoala, faptul ca merg la biserica sau ca ies cu tinerii, sau ca ma voi boteza, nu imi afecteaza scoala, motivul pentru care am note mai mici se datoreaza doar faptului ca nu mai fac fata, e multa materie si mereu mi-e rau, la scoala sunt tot singura pentru ca nu pot fi ca ei, toata ziua sa injur sau sa tip la profesori cum fac altii, tinerii sunt singurii mei prieteni.
      La biserica am invatat sa va ascult mereu : PROVERBE 1:8 :"Asculta, fiule, invatatura tatalui tau, si nu lepada indrumarile mamei tale."
       Fie ca vreau, fie ca nu, trebuie sa va ascult, mereu v-am ascultat, cand ai zis : "Nu ai voie pe calculator!", am invatat mai mult, cand ai zis : "Nu ai voie sa mergi acolo!", nu m-am dus.
       Acum, am nevoie sa ma asculti si sa ma intelegi si tu pe mine, Te rog din toata inima, Astept doar un DA din partea ta ca sa pot fi fericita.
       Sa sti ca te iubesc si te voi iubi mereu indiferent de decizia pe care o vei lua, insa te rog NU ma dezamagi.
       Te rog accepta-ma ca si copil al lui Dumnezeu si te rog sa spui DA singurei decizii pe care am luat-o eu de una singura, deoarece priveste doar viata mea, o sa discutam cand ajungi acasa, si sa te gandesti sa imi dai un raspuns.

                                      Te iubesc mult!
                                                           Alessia
     


    7 comentarii:

    Turcoman Andreii spunea...

    Allesia, esti o fata foarte curajoasa, ma rog la Bunul Dumnezeu, sa-ti dea putere, sa treci peste aceste momente, la fel cum mi-a dat El mie, si cum imi da in continuare, te rog nu te descuraja nici cum, nici nu iti vei da seama, cum toate aceste lucruri care par imposibile uneori, sunt posibile, alaturi de El, si doar de El, Domnul sa te binecuvinteze !

    liviu spunea...

    ne rugam pentru tine Alesia, ma rog pentru tine Alesia, am citit cu lacrimi in ochi postarea ta...nu te da batuta indiferent de orice pentru ca orice s'ar intampla Dumnezeu e cu tine, e in tine...fii tare...

    Lidia spunea...

    Stiu ca El nu isi lasa copiii niciodata, si indiferent de ce s-ar putea intampla, tu esti in Mana Lui si esti in siguranta. Dumnezeu sa-i dea tatalui tau o minte inteleapta si tie multa putere pe Calea Lui. Tinerii sunt alaturi de tine...

    Anonim spunea...

    ne rugam in continuare pentru tin alesia si cred ca aceasta scrisoare va sparge zidul de piatra dinauntrul inimii tatalui tau .. domnu cu noi toti astazi si in veci amin " tany

    Anonim spunea...

    ma rog pt tn alesia si pt tatal tau sa i deschida mintea si sa vada cu adevarat ce inseamna pt tine Dumnezeu...Fi binecuvantata

    Sergiu spunea...

    Ma rog pt tn Alesi si sa dea Domnul ca tatal tau sa fie de acord cu decizia ta si sa`i atinga si lui inima si mami tale...Fi Binecuvantata...

    Alle spunea...

    Domnul sa va binecuvateze pe toti!!! Multumesc din inima pentru sprijin si pentru rugacinui.. ca imi sunteti alaturi... cred din inima ca totul va fii bine si indiferent de sentinta finala.... va fi Voia Domnului..

    Trimiteți un comentariu