Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

O seara binecuvintata!

  • sâmbătă, 5 mai 2012
  • tinerii glimboca
  • Dupa o zi frumoasa de Duminica, am venit de la biserica, m-am pus acasa la masa, am mancat, si apoi am vorbit cu o fata pe internet, iam spus ca am nevoie de o placa de par pentru o zi(incercam sa-mi fac si eu o freza, mai umana)a spus ok, am plecat, fata trebuie sa vina circa 2 kilometri pe jos, si iam spus tu cobori pe (ulita), iar eu urc catre tine, ea era pe partea dreapta, iar pe mine ceva ma condus pe partea stanga, la inceputul drumului, am intalnit un om batran, era beat, si trantit pe jos, am avut un prim gind sa trec si sa las in pace, dar m-am oprit, am incercat sa-l ridic, era foarte greu, avea 1.85 si circa 80 de kilograme, lam intrebat unde sta, si a zis ca la blocul, de langa locul de unde eram noi, numai ca a trebuit sa trecem strada, m-am uitat, in stanga si in dreapta, iar cind am observat ca nu era nici o masina, am trecut rapid cu el strada, am mers, si a trebuit sa urcam la etajul 1, picioarele il lasau, ia fost foarte greu sa urce scarile, dar eu il tineam, am urcat cu el, am ajuns la usa, mi-a dat cheile sa deschid, si ghici ce, nu acolo locuia, acolo nu locuia nimeni, am batut la o usa de langa sa intreb, pe vrun vecin, sa vad unde locuieste, si mi s-a raspuns, sta in furgoneta aceea de jos, dar acel om desi il cunostea, nici nu ia trecut prin gind macar sa ma ajute sa-l duc acasa, a trantit usa, si asa s-a terminat conversatia, acest om batran, era singur, nevasta lui nu era acasa, era plecata in germania la lucru, lam luat sa-l duc catre furgoneta lui care era jos in curte, afara din bloc, numai ca nu putea sa se ridice, picioarele il lasau, am incercat cu toatea puterea mea, am strigat Doamne, da-mi putere !, apoi telefonu a sunat, era fata aceea, care ma tot intreba unde sunt, iam spus sa astept, si am lasat telefonul deoparte, apoi omul acesta a zis, "te rog, nu ma lasa", am incercat din rasputeri sa-l ridic, in cele din urme s-a ridicat, am coborat scarile, iar in mod normal in ace zona era plina de caini, in acel moment, nu a fost nici un caine, El ne-a ferit de pericole, cu chiu, cu vai, lam dus la furgoneta, mi-a dat cheile, am deschis, si el mi-a multumit spunand, "Domnul sa te binecuvinteze, iti multumesc pentru tot ce ai facut, tu te vei duce in rai, si auzi ceea ce iti spun?, ce te vei duce in rai !" aceste cuvinte le repeta acest om, tonul voci lui nu suna a batjocura, suna placut, mi s-a facut pielea de gaina, si fioruri in mine, au intrat, iam multumit, si iam spus un noapte buna si Domnul sa-l binecuvinteze, am plecat, nu a contat deloc ca aceea fata m-a asteptat, acest moment a contat mai mult, a fost o binecuvintare, si ii multumesc Lui, pentru ca prin acesta incercare, mi-a aratat cat e El de Mare, toata Gloria, Slava, Si cinstea sa fie a Lui, in veci, AMIN!

    1 comentarii:

    liviu spunea...

    domnul sa te binecuvanteze pentru atitudinea asta. In Evrei 13 spune ca atunci cand suntem ospitalieri s'ar putea sa primim si pe ingeri, fara sa stim. Cateodata poate Dumnezeu ne scoate in cale ingeri pe care s'ai ajutam...fara sa stim. E bine sa fim cu totii la tineret asa:) te imbratisez cu drag

    Trimiteți un comentariu