Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

binecuvantare sau blestem

  • joi, 10 mai 2012
  • tinerii glimboca
  • M'am trezit in dimineata asta cu gandul la mai multe lucruri pe care trebuie sa le fac...azi sau in viitorul apropiat. Dar unul din gandurile care persistau era cel legat de maine, asa ca mi'am deschis biblia, si am inceput sa citesc in Deuteronom 28. Eram la zi cu citirea si la un moment dat spune...daca vei asculta...si aceste cuvinte se repeta din nou si din nou chiar si prin negatia lor...daca nu vei asculta...
    Vei fi cap si nu coada, vei avea binecuvantari din belsug, vei fi sus, niciodata jos...daca vei asculta...daca.
    Gandindu'ma la ziua de maine, unul din lucrurile importante pe care nu trebuie sa le omitem este tocmai partea asta si anume, ascultarea de Domnul, daca vrem binecuvantarea Lui.
    Versetul pe care ne vom concentra maine si in urmatoarea perioada, este 2 Cronici 7:14...Daca poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga si va cauta Fata Mea si se va abate de la caile lui rele, il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul si'i voi tamadui tara...
    Va reamintesc ca maine e zi de post si vom incerca sa punem deoparte lucrurile astea care ne atrag atentia in nfiecare zi. Incercam pentru cateva ore sa ne sacrificam dorinta noastra de a le avea si a le stapani. Asa ca punem de'o parte mancarea, apa, televizorul, telefonul, calculatorul sau laptopul. Hai sa spunem ca in cazul calculatorului sau al laptopului daca'l deschidem haideti sa nu ascultam altceva decat muzica crestina sau predici. Va pot recomanda niste predici foarte bune:)
    E important pentru noi ca si grup sa dorim sa'l cautam pe Dumnezeu si sa ne smerim inaintea Lui, dar asa cum o vrea El, nu cum dorim noi.
    E important sa venim pregatiti la biserica, avand o atitudinte de inchinare, de rugaciune, de semerenie.
    E important sa ne dorim ca El sa ne schimbe viata noastra, asa ca maine asta cautam...in intreaga zi, nu doar in orele pe care le vom petrece la biserica.
    Toti suntem importanti in cautarea aceasta, nu doar eu sau altul, ci fiecare dintre noi contribuim intr'un fel sau altul la esecul sau ridicarea grupului de tineret.
    Cautati pe Dumnezeu si El se va lasa gasit de voi.




    liviu

    4 comentarii:

    Anonim spunea...

    gbu liviu = tany

    liviu spunea...

    multumesc tany - fii binecuvantat si tu

    Anonim spunea...

    Amin..:) ai cautat mult poza cu fluturasi?:))
    si pe mine ma provoaca acele multe "Daca"....
    Multumim Liviu :)

    .Mari

    liviu1707 spunea...

    foarte mult....am cautat dupa poza aia:)))))))))) cu placere mari

    Trimiteți un comentariu