Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

ROAGA-TE PENTRU CEI CARE-TI DISPLAC

  • joi, 17 mai 2012
  • tinerii glimboca
  • "Dar Eu va spun voua, care Ma ascultati: iubiti pe vrajmasii vostri, faceti bine celor ce va urasc, binecuvântati pe cei ce va blastama, rugati-va pentru cei ce se poarta rau cu voi." Luca 6:27,28

    Exista o persoana pe care o displaci profund? Poate exista pentru ca tu sa înveti o lectie!
    Melody Beattie a spus: "În urma cu câtiva ani am simtit ca trebuie sa lucrez la Stillwater Gazette, insa când s-a eliberat un post, au angajat-o pe Abigail. Întotdeauna am fost învatata sa ma rog pentru cei pe care-i displac, asa ca m-am rugat pentru ea. Uneori si de trei-patru ori pe zi - atât de mult o displaceam. În cele din urma am obtinut o slujba la Gazette, insa nu cea pe care o doream. Abigail o avea pe aceea, plus toate subiectele mai interesante! Asa ca ma rugam în continuare: "Doamne, binecuvânteaz-o pe Abigail!"; asta era tot ce stiam sa fac. Dupa ce am urmarit-o, mi-am dat seama ca era rapida, eficienta - un bun reporter, asa ca am început sa ma automotivez, spunând: "Daca ea poate, pot si eu!" De fapt, Abigail era o sursa de inspiratie pentru mine! În cele din urma am încetat sa o mai displac si am devenit prietene. Curând dupa aceea am primit o oferta din partea unei edituri pentru a publica o carte care a devenit ulterior un bestseller, m-am bucurat ca nu obtinusem slujba lui Abigail, caci altfel n-as fi avut timpul necesar sa scriu o carte. Dumnezeu spune: "Iubeste-ti inamicii. Lasa-i sa scoata la iveala tot ce este mai bun în tine... raspunde-le cu... rugaciune." Anumite persoane se afla în viata ta pentru a-ti demonstra de ce esti capabil. Cele pe care le percepi drept "ghimpi", de fapt te învata anumite lucruri. Asa ca nu le mai urî, ci începe sa te rogi pentru ele, iar apoi priveste rezultatele.
    (preluare din meditatii zilnice)

    (liviu)

    1 comentarii:

    liviu1707 spunea...

    am scris sau mai bine zis am preluat articolul asta din meditatii zilnice, pentru ca mi s'a parut oportun pentru grupul nostru de tineret, la momentu acesta. Avem nevoie sa ne rugam unii pentru altii, in mod special pentru cei care ne displac...poate asa relatiile dintre noi vor creste si mai mult...Doamne ajuta:)

    Trimiteți un comentariu