Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

marturii simleu 2012...episodul 5

  • luni, 27 august 2012
  • tinerii glimboca
  • Mi'a placut foarte mult faptul ca am gasit oameni care se inchina, slujesc si sunt devotati lui Dumnezeu in orice situatie. Partasia cu fratii prin rugaciune, inchinare si la masa au fost deosebit de frumoase.
    (Silvan)











    Multumesc Domnului pentru ocazia primita de a insoti acesti tineri dragi mie in misiune; chiar daca eu nu fac parte din grupul lor ei au fost familia mea o saptamana, timp in care Dumnezeu a lucrat plin de dragoste. Am realizat ca Domnul poate lucra la inima mea in momente in care cred ca sunt puternica, in locuri in care poate e cel mai greu sa poti iubi oameni care nu sunt inzestrati cu intelectul pe care noi il avem; ceea ce noua ni se pare o normalitate pentru ei este un har de sus, ceea ce noi vedem fugitiv pentru ei nu este un lucru "de apucat". De foarte multe ori ramanem marcati de oamenii acestia, dar cu siguranta si ei sunt marcati de noi. Vazandu'i....am inteles profund cat sunt de binecuvantata, tot timpul pe care il am  pe acest pamant nu'mi ajunge sa'I pot multumi pentru harul din viata mea Domnului meu plin de iubire si indurare.
    (Alina de la Obreja:)) :D)











    Misiunea pentru mine este un lucru pe care mi l'am dorit sa'l fac si misiunea aceasta a fost de folos sa pot sa fiu smerit in fata Domnului si sa fac voia Lui si nu voia mea.
    (Inu)









    In aceasta misiune am invatat sa fiu mai smerita, mai ingaduitoare pentru ca eu de obicei sunt mai vulcanica. Aceasta misiune ne'a unit mai mult pe toti tinerii si pe mine m'a invatat sa am mai multa rabdare cu cei din grup ca si cu ceilalti. Seara de rugaciune pe care am petrecut'o impreuna a fost cea mai frumoasa de pina acum, cand ne'am inchinat Domnului din toata inima si chiar am simtit prezenta Lui. Clipele petrecute impreuna in misiune au fost foarte faine si sper sa mai avem prilejul la cat mai multe misiuni.
    (Roxana)













    Desi sunt crestin, desi m'am lasat de lucruri care aduc pacat in viata mea, aceasta misiune sau mai bine zis in aceasta misiune am invatat sa: fiu smerit, sa fiu cel care lasa de la mine si nu fac asta pentru ca sa ma dau mare ci si pentru ca Domnul Isus a facut'o, sa fiu mai ingaduitor, sa fiu mai bun, sa ajut mai mult, sa ma rog mai mult, sa citesc mai mult.
    (Tani)







    Misiunea pe care am avut'o mi'a lasat o parere foarte buna despre toate lucrurile,
    dar in special devotionalul in care invatam lucruri noi cu liderul nostru, Tani.
    (Ema)

    7 comentarii:

    Anonim spunea...

    ma bucur ca ai fost atent la devotionaluri
    tany

    Andrei Turcoman spunea...

    Bravo tani, ai un fan :)) !

    Anonim spunea...

    ai 6 fani(moo, alle,rox, serg,andreeee,io :)) )

    Anonim spunea...

    dak ma pun si eo suntem 7 deci pot sa imideschid o biserica ???



    [[ tany ]]

    Anonim spunea...

    domnul sa va binecuvanteze

    [[tany]]]

    Andrei Turcoman spunea...

    o biserica nu, o formatie da !!!!!!!!!!!!

    Anonim spunea...

    da :))) poate :)))

    tany

    Trimiteți un comentariu