Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

marturii simleu 2012...episodul 2

  • joi, 23 august 2012
  • tinerii glimboca
  • ...Am invatat sa fiu  mai multumitoare, sa lucrez la comportament, sa iert, sa ma rog mai des...
    (Andreea)








    In primul rand nu pot sa nu ii  multumesc iar si iar lui Dumnezeu, ca numai El a facut posibila aceasta misiune. El ne'a dat banii necesari, El ne'a dat puterea de a sluji si de a munci, El i'a dat liderului nostru intelepciunea si puterea, necesare pentru a administra si a gestiona o lucrare de asemena avergura.
    Nu in ultimul rand doresc sa imi exprim experienta pe care am avut'o. A fost una deosebita, una care imi va fi de folos tot restul vietii. In fiecare zi, de la orele diminetii, ceea ce am invatat la devotionale au fost lucruri minunate care ne vor ajuta mult in viata. Ma bucur ca prin noi, Dumnezeu le'a dat tinerilor din Simleu un aer proaspat, o revigorare care, ma rog Domnului a ii ajute sa se daruiasca mai mult Lui si sa lase lumea si placerile ei. Si in ultimul rand vreau sa'i multumesc lui Dumnezeu pentru tot, vreau sa'i multumesc lui Liviu pentru tot si vreau sa multumesc si tinerilor pentru tot.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze.
    (David)



    Un lucru mic (sau pare mic la prima vedere) care pe mine m'a incantat, m'a impresionat si m'a facut sa ma gandesc mai bine la slujirea pe care o fac eu pentru Domnul. Acest lucru este slujirea  pe care o face pastorul de aici, cum are grija de toate lucrurile, cum se ingrijeste de fiecare detaliu si ce e cel mai impresionant cum sterge masa, cum se jertfeste in felul acesta, cum curata dupa altii si cum nu se uita la persoane, ci doar face ce scrie pe afisul acela: "Noi suntem chemati sa'i binecuvantam pe altii fizic si spiritual si apoi sa disparem inainte sa ne spuna multumesc." Este o persoana car este langa Domnul si asta se vede. Fratele Viorel (profesorul) este un alt om deosebit si o persoana cu o marturie interesanta din trecut, cu sfaturi solide care le poate oferi oricui si poate ajuta oricand cu asta. M'a incurajat mult si m'au ajutat mult spusele lui, pentru ca este o persoana deosebita, ferma, cu coloana vertebrala si un trecut destul de interesant. Cred ca am invatat foarte mult de la fiecare om care ne'a slujit noua cat am fost pe aici si ne'au demonstrat ca exista si alta categorie de oameni, de pocaiti.
    (Ionut)



    In misiune am invatat ca se poate! Chiar se poate sa traiesti asa cum trebuie: pentr a'I sluji Domnului, pentru a'I multumi, pentru a ierta, a cere iertare si pentru a'ti arata tie insuti ca intr'adevar nu poti trai fara El. Am invatat, din nou, ca Domnul e cel mai tare si cu ajutorul Lui biruim ispita. Ma bucur ca am putut experimenta lucruri noi care nu prea le poti explica in cuvinte, am "crescut" si asta vrea sa fie doar inceputul! :)
    (Lavinia)








    Nu ar fi cuvinte sa descriu, cat de mare e o lucrare a Domnului,
    zambesc pentru ca sunt printre cei pe care Domnul i'a ales sa faca parte din aceasta lucrare, in care am crescut spiritual, m'am mai maturizat, am devenit mai serios, mai constincios, m'ai iubitor, o iubire care Domnul nostru Isus Christos, ne invata despre ea, bine, nu e ca a Lui, dar simt ca ceva a inflorit si toate datorita Domnului. Ii multumesc pentru ca ne'a curatit si ne'a trimis in lucrarea de evanghelizare prin biserici, parcuri, locuri unde nu am mai fost. Acum e timpul de plecare, slava Domnului caci suntem cu toti bine.
    (Andrei Turcoman)

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu