Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

marturii simleu 2012...primul episod

  • miercuri, 22 august 2012
  • tinerii glimboca
  • Am sa incep de azi sa postez pe blog marturiile voastre legate de toata perioada aceasta si de ceea ce ati trait, ceea ce v'a marcat, impresionat...schimbat....
    Sper ca nu a fost in zadar si nu ne vom axa pe faptul ca a fost distractiv ci ca la un moment dat Dumnezeu o schimbat ceva in viata voastra, asta e dorinta mea si sper ca s'a intamplat....
    (liviu(

    Dumnezeu este viata si la fel si noua ne'a pus in fata viata si moartea. Eu am ales viata, asa ca ceea ce ramane de facut este sa ascultam si sa implinim Scriptura. Deuteronom 30:15
    (Mada a lu' Raita)






    Eu, in primul, vreau sa va multumesc ca mi'ati oferit sansa de a veni cu voi in aceasta misiune. Pentru mine a fost o saptamana...cum n'am mai avut pina acum. Am invatat sa ma rog cu voce tare...Pina acum n'am putut, mi'a fost rusine...
    Am invatat sa apreciez mai mult postul si munca, am descoperit valoarea muncii si in aceasta saptamana sa inteleg importanta muncii, nu doar pentru mine ci si pentru ceilalti, cei din jurul meu. Proverbe 12:27: "Lenesul nu'si frige vanatul, dar comoara de pret a unui om este munca."
    (Monica)




    Dumnezeu ma iubeste, e gelos pentru mine. Am inteles ca am nevoie de multa rugaciune si veghere pentru a putea ramane pe Calea Domnului.
    (Laurean)









    In aceasta misiune mi'au placut foarte mult momentele de inchinare si rugaciune. A fost o perioada zic eu, folositoare pentru fiecare dintre noi, am simtit prezenta Duhului Sfant printre noi. Au fost momente foarte frumoase si sper ca pe viitor sa mai facem si alte misiuni de felul acesta.
    (Marius)












    Eu cred ca aceasta misiune a ramas si va ramane inlauntrul fiecaruia. Prin aceasta misiune am fost mai uniti, mai aproape de Dumnezeu, am putut sa vedem cat de binecuvantati suntem noi fata de alte persoane. M'am bucurat cand am vazut ca persoanele cu dizabilitati se bucura pentru orice lucru si cauta afectiune la oricine si cred ca ar fi bine ca sa invatam sa fim mai multumitori fata de Dumnezeu pentru orice lucru.
    (Mada - a noastra:) )







    1 comentarii:

    Radu Tany spunea...

    domnul sa va binecuvanteze din sion si sa va dea har si pace , putere ajutor si multa dragoste pentru ca sunteti copii lui . am vazut marturiile voastre si miau placut . . .

    Trimiteți un comentariu