Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

marturii simleu 2012...episodul 4

  • sâmbătă, 25 august 2012
  • tinerii glimboca
  •  Mie mi-a placut foarte mult aceasta misiune si lucrurile cu care am ramas eu in minte sunt: ..trebuie sa-i iertam pe cei din jur si sa-i iubim si sa nu am incredere in niciun om pentru ca ei ne dezamagesc mereu.
    (Lavinia(mica))








    Am invatat ca trebuie sa iubesc ce iubesti Tu Isus,sa iubesc sufletele oamenilor.(Lidia D)
     
    O experienta pentru mine si o saptamana foarte faina.Domnul sa va binecuvanteze tineri dragi!!!
    (Toby)
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Am invatat sa am mai mult curaj,sa nu-mi fie rusine sa cant intr-un loc plin de straini pentru gloria lui Dumnezeu!!Andrei R



     
     
     
     
     
     

    Eu in aceasta misiune am invatat cat de important este Domnul si cat de binecuvantata sunt eu .Este ceva ,de neuitat,un lucru care nu l-am uitat pana acum.
    Petronela

    1 comentarii:

    Tany Radu spunea...

    DOMNUL DUMNEZEUL NOSTRU SA VA BINECUVANTEZE . Si sa ramaneti alipiti de el . Imi plac marturiile voastre . sunt miscatoare si nu sant singuru care crede asta

    Trimiteți un comentariu