Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

ceva ca rugaciunea...

  • duminică, 8 iulie 2012
  • tinerii glimboca
  • Marin Sorescu - Ceva ca rugăciunea



    Nu stiu ce am,
    Ca nu dorm cand dorm
    Nu stiu ce am,
    Ca nu sunt treaz,
    Cand stau de veghe.

    Nu stiu ce am,
    Ca nu ajung nicaieri,
    Cand merg.

    Nu stiu ce am,
    Ca stand pe loc
    Sunt, hat , departe.

    Doamne, din ce fel de huma
    M-ai luat in palmele tale calde
    Si cu ce fel de saliva
    Ai amestecat si-ai framantat huma-mi?

    De nu stiu ce am
    Ca exist,
    Nu stiu ce am
    Ca nu mai am nimic,
    Decat pe tine.



    (liviu(

    2 comentarii:

    tany RADU spunea...

    ceva ca rugaciuna si esete :) . e o pozezie frumoasa . foarte frumoasa . o mare binecuvantare sa fim crreati de dumnezeu . si chear de suntem pe pamant niste oameni simpli in cer pentru dumnezeu suntem FIINTE DIVINE , FAPTURI MINUNATE si ma rog ca domnul sa ne dea putere sa demonstram ca e asa din ce in ce mai mult

    Anonim spunea...

    off...frumoasa poezie:) Multumim:)

    Mari

    Trimiteți un comentariu