Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

umblati in lumina...

  • luni, 29 iulie 2013
  • tinerii glimboca
  • Pentru fiecare zi voi posta un capitol din 1 Ioan, traducerea The Message

    1 Ioan 1
    Traducerea The Message

    1-2
    Din prima zi, am fost acolo, absorbând totul - am auzit totul cu urechile noastre, am văzut cu ochii noștri, am verificat cu mâinile noastre. Cuvântul Vieții a apărut chiar în fața noastră, am văzut cum ia naștere totul! Și acum vă spunem totul în modul cel mai serios posibil, că la ceea ce am fost martori, și a fost incredibilă această experiență, a fost aceasta: Viața infinită a lui Dumnezeu a luat formă înaintea ochilor nostri.

    3-4
    Am văzut'o, am auzit'o și acum vă spunem și vouă pentru ca și voi să o puteți experimenta împreună cu noi, această experiență a legăturii cu Tatăl și cu Fiul Său, Isus Christos. Motivul pe care'l avem când scriem este simplu: Noi vrem ca și voi să vă bucurați de aceasta, bucuria voastră o va dubla pe a noastră!

    Umblați în lumină

    5
    În esență acesta este mesajul pe care l'am auzit de la Christos și'l transmitem mai departe către voi: Dumnezeu este lumină, lumină pură, în El nu există nici o urmă de întuneric.

    6-7
    Dacă pretindem că avem experiența unei vieți împărtășite cu El și continuăm să ezităm în întuneric, cu siguranță mințim de îgheață apele - noi nu trăim ceea ce pretindem. Dar dacă noi umblăm în lumină, Dumnezeu însuși fiind lumină, experimentăm de asemenea, o viață legată unul de celălalt, așa cum sângele lui Isus, Fiul lui Dumnezeu, ne curăță de păcatele noastre.

    8-10
    Dacă pretindem că suntem liberi față de păcat, doar ne păcălim pe noi înșine. O asemenea afirmație este nonsens aberant. Pe de cealaltă parte, dacă admitem păcatele noastre - facem o mărturisire completă - El nu ne va părasi, El va rămâne loial promisiunilor și caracterului Lui. El ne va ierta păcatele noastre și ne va curăți de tot răul făcut. Dacă pretindem că nu am păcătuit niciodată, noi absolut îl contrazicem pe Dumnezeu - facem un mincinos din El. O asemenea pretenție arată cât suntem noi de ignoranți față de Dumnezeu.




     
     

     

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu