Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

Paradoxul vremii in care traim este ca..

  • sâmbătă, 17 martie 2012
  • Trăiesc În Germania
  • Avem clădiri mai înalte,dar răbdare mai scurta; autostrazi mai largi, dar orizonturi mai înguste; cheltuim mai mult, dar avem mai puţin; cumparam mai mult, dar ne bucurăm mai puţin.
    Avem case mai mari si familii mai mici; mai multe aparate, dar mai puţin timp; mai multe diplome, dar mai puţin bun-simt; mai multă cunoştinţa dar mai puţină judecată; mai multe medicamente, dar mai puţină sanatate.
    Bem prea mult, fumam prea mult; cheltuim prea neglijent, rîdem prea des; conducem prea repede, ne maniem prea iute; stăm treji noaptea prea tîrziu, ne trezim obosiţi; citim prea arareori, privim la TV prea mult, ne rugăm prea puţin..
    Ne-am înmulţit averile, dar ne-am redus valorile.
    Vorbim prea mult, iubim prea puţin, urăm prea des.
    Am invatat sa cîştigăm un venit, dar nu o viaţa.
    Am adaugat ani la lungimea vieţii, dar nu viaţa anilor.
    am fost pană la luna si înapoi, dar nu putem trece strada sa facem cunoştinţă cu noul vecin.
    Am cucerit spaţiul extraterestru, dar nu si pe cel interior.
    Am făcut lucruri mari, dar nu mai bune.
    Am purificat aerul, dar am poluat sufletul.
    Am divizat atomul, dar nu si prejudecatile noastre.
    Scriem mai mult, dar învăţăm mai puţin
    Am invatat sa ne grăbim, dar nu sa aşteptăm.
    Avem venituri mai mari, dar principii mai mici.
    Avem mai multă hrană, dar mai puţină pofta de mîncare
    Construim mai multe calculatore care sa pastreze mai multă informaţie si sa producă mai multe exemplare ca niciodată, dar comunicam mai puţin.
    Cerem cantitate mai multă, dar calitate mai puţină.
    Trăim vremurile bucătăriei rapide si a digestiei lente, oamenilor înalţi si a caracterelor mici, profiturilor uriaşe si a relaţiilor de suprafaţă.
    Acestea sunt vremurile păcii mondiale si a conflictelor din familii, distractiilor mai numeroase si a plăcerii mai puţine,
    diversitatii de alimente si a subnutriţiei.
    Sunt zilele în care exista doua venituri în familie, dar mai multe divorţuri, case mai elegante dar, familii distruse..
    Sunt zilele călătoriilor rapide, a scutecelor de unică folosinta a moralitatii decăzute, a principiilor de o noapte, a trupurilor supraponderale, a medicamentelor care fac orice, de la inducerea fericirii la sedare si ucidere.
    Trăim un timp în care vitrinele sunt pline si depozitele goale, un timp în care tehnologia îţi pune aceasta scrisoare în fata si un timp în care tu poţi alege sa schimbi ceva sau sa o arunci la gunoi.

    Ce ar face Isus în locul tău?

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu