Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

Un an fără El.

  • marți, 13 martie 2012
  • Trăiesc În Germania
  • Nu cu mult timp în urma Domnul mi-a vorbit, Domnul mi-a arătat voia Lui, am ţinut o zi de post, încă de dimineaţa El mi-a arătat ca e voia Lui sa merg la biserica din Otelu-Rosu, apoi dupamasa, tot după voia Lui am ajuns la biserica din glimboca, ştiam ca în aceea zi el mă va si încerca, ca în fiecare zi, dar acu era diferit, în fiecare duminica după biserica de dupamasa, noi băieţi mergeam la fotbal, dar eu ştiam căci în aceea zi nu era voia Lui, ştiam ca trebuie sa merg si la evangelizarea de la zavoi, a fost o lupta în minte-a mea, dar el cumva a adus pe cineva in calea mea si a spus ca merge la zavoi, atat a trebuit, zis si facut, am ajuns cu bine la biserica, multumita Lui, A fost o seara plăcută, plină de Duhul Sfînt, care era în lucru, m-am predat Lui, ne-au chemat in fata sa se roage pentru noi, am venit eram aproape 12, dintre care cinci plîngeau, am deschis ochii, iar atunci mi-am dat seama cît de Mare Dumnezeu avem, în trecutul meu a existat cinci persoane care mi-a purtat ura, si eu lor, a fost o dispută grea, si ghici ce, aceia cinci erau în stîngă si în dreapta mea, predandu-se Domnului, momentele s-au terminat cu lacrimi, am ieşit afara, iar cînd ne-am revazut în fata biserici, am dat mîna si ne-am imbratisat ca nişte fratzi rataciti odată, cît de Mare e Lucrarea Domnului Nostru, cum face El mereu, de aduce oameni diferiţii pe aceiaşi cale, sa nu uitaţi niciodată ca Avem Un Dumnezeu asa mare, Toata Slava si Gloria sa fie a Lui,
    Dacă te afli intr-o situaţie tensionată, apelează la Domnul Isus, ştii căci El te va ajuta mereu, de ai ales acu trei ani ca te botezi si ai amanat si atunci si acu doi ani, si anul acesta ai acelaşi gînd, sa ştii ca aceste gînduri nu sunt de la El, sunt de la cel rău care se foloseşte de slabiciunile tale, impotrivestete, ai probleme zi de zi, tu eşti acela/aceea care cauţi fericirea, n-ai vrea sa te intalnesti cu ea?, nu ezita, acest moment smerestete, cît mai ai timp, nu mai e mult si Domnul vine !
    Ştii bine căci El e îndelung răbdător dar aduti aminte prima ta martusire, Lui nu ia trebuit nici un moment de ezitare in a te ierta, a ştiut căci îti pare rău, de ce ai făcut, el n-a avut nevoie de timp de gindire, a ştiut căci în adancul sufletului tău exista un "îmi pare rău", acu tu de ce îl eziti?, de ce nu te smeresti !, ai citeodată nişte gînduri care îţi plac, gînduri care nu sunt de la El, nu le mai dezvolta, roagă-te Lui ca ele sa dispară!, alege decizia corecta, nu găsi motive de neimpacare cu Domnul Isus, nu exista nici un motiv, gindestete profund la aceasta împăcare cu El, căci El e Domnul Nostru, căruia îi pare rău de rautatile oamenilor, decide-te cit mai ai timpm un an în plus e o povară în plus, tu aceasta povară ti-o incarci, opreşte-te, predati astăzi trecutul, lupta cu prezentul, lupta cu incercarile, fa anul acesta, ce poate nu o sa faci anul viitor, caci Domnul e cu tine, aduti aminte ce a spus Domnul Isus la urma, "curaj caci eu am biruit", tu daca cauti cu adevarat mintuirea, lupta pentru aceasta, si nu uita caci il ai pe Domnul Isus alaturi de tine, Salvatorul meu si al tau, si Al intregi omeniri, Numele sa-i fie Slavit si Glorificat, Amin.

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu