Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

NU UITA DE DUMNEZEU

  • vineri, 13 aprilie 2012
  • tinerii glimboca
  • " Dar au uitat curând lucrarile Lui, si n-au asteptat împlinirea planurilor Lui." Psalmul 106:13

    Dumnezeu stie ce înseamna a fi "folosit" de copiii Sai, în special când acestia se comporta ca niste studenti care suna acasa doar atunci când banii sunt pe terminate. Exista o tema trista si atotprezenta în Vechiul Testament; Dumnezeu îsi binecuvânta copiii, iar acestia îl uitau. El îi binecuvânta din nou si acestia iarasi îl uitau. Ia aminte: "Dar El i-a scapat, din pricina Numelui Lui, ca sa-Si arate puterea. A mustrat marea Rosie, si ea s-a uscat; si i-a trecut prin adâncuri ca printr-un pustiu. I-a scapat din mâna celui ce-i ura, si i-a izbavit din mâna vrajmasului. Apele au acoperit pe potrivnicii lor. N-a ramas unul macar din ei. Atunci ei au crezut in cuvintele Lui si au cântat laudele Lui. Dar au uitat curând lucrarile Lui, si n-au asteptat împlinirea planurilor Lui." Psalmul, 106:8-13 De ce îl uitam mereu pe Dumnezeu? Un barbat a spus: "Am participat la o multime de petreceri si viata mea a scapat de sub control." O doamna a spus: "Am devenit foarte ocupata cu munca mea. Lacomia mi-a acaparat inima si banii au devenit forta motrice a vietii mele." Un student a spus: "Am devenit total preocupat de propria persoana. Înainte de a-mi da seama, devenisem centrul propriului meu univers, iar Dumnezeu a fost dat deoparte." Indiferent de detalii, pacatul creeaza o bresa crescânda în relatia noastra cu El. Cu cât se mareste bresa cu atât mai putin ne rugam si cu cât ne rugam mai putin cu atât ruptura se mareste. Cum poti împiedica acest lucru? Facând din citirea Bibliei si rugaciune cea mai importanta prioritate a zilei!

    (liviu radu)

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu