Demo image
Imagine
Demo image Demo image
Demo image
Demo image Demo image

Sunt trist......

  • vineri, 27 aprilie 2012
  • tinerii glimboca
  • Ar fi destule motive pe care le'as putea insira in urmatoarele randuri, dar unul mai presus de altele.


    Azi.

    Ma gandesc ca dupa cateva zile de necitit prosport si gazeta, sa deschid pagina de web si sa vad ca Pep Guardiola pleaca de la barcelona si nu va ma fi antrenorul echipei.
    Veste care ma intristeaza.
    N'am de gand sa scriu neaparat despre Guardiola (cred ca am sa scriu o alta postare doar despre asta mai pe seara) si de ce'a facut el la echipa, tristetea e un sentiment, in cazul asta, pur si simplu fotbalistic.

    Dar.

    Am citit aproape toate articolele legate de decizia plecari lui Pep. Si m'a atras motivul pentru care omul asta a decis in felul acesta.
    "Patru ani este o eternitate pentru a fi antrenor la Barcelona, mă simt golit. Vreau să recuperez această energie, să mă detaşez şi privesc totul cu calm, astfel încât să îmi reîncarc bateriile. Când am venit muream de bucurie, la un an după simţeam acelaşi lucru. Acum am pierdut acel entuziasm. Puteam continua, dar nu mai eram tehnicianul pe care Barcelona îl merită." (preluare din Prosport.ro)

    Cuvant cheie, entuziasm.

    Cati dintre noi oare nu ne'am pierdut entuziasmul pentru ceea ce facem. Mergem la lucru fara entuziasm. Mergem la biserica fara entuziasm. Suntem implicati in lucrare si facem programe de biserica din obisnuinta, lipsand un element asa de important. Nu mai avem bucurie in ceea ce facem, ne taraim picioarele dupa noi, privim lehamite, ne este lehamite de toate si de toti. Avem predici de genul bucuria invierii intr'o biserica plina de baptisti morocanosi. Si totusi relatia cu Dumnezeu, in cuvintele noaste, este extraordinara, pe culmi. Suntem super, ca si raspuns la o intrebare simpla....ce mai faci?

    L'am apreciat intotdeauna pe Guardioala pentru felul lui de a fi, eleganta lui, integritatea lui, felul lui de a vedea intregul si nu doar o parte, fiind un gentleman in adevaratul sens al cuvantului. Daca ar fi fost vorba de bani, poate ar fi ramas, daca ar fi fost vorba sa mai castige nu stiu cate trofee, poate ar mai fi ramas, dar a ales pentru ca era obosit (de atatea lucruri urate din fotbal printre altele) si ca nu mai avea entuziasm.......WOW


    Cati dintre pastorii nostri si'ar lasa scaunul de pastor pentru ca le lipseste pasiunea pentru Dumnezeu si lucrare si nu au in minte altceva decat bani? Cati dintre noi suntem gata sa ne miscam din loc pentru ca ceea ce facem in prezent e plictiseala curata, dar macar reprezinta siguranta noastra? Cati....????? lista ar putea continua....

    Avem nevoie de pasiune, la grupul nostru de tineret, in bisericile noastre....si va rog nu ma luati acum cu mersul prin credinta si ca nu e bine sa punem accent si pe sentimente, pe trairea noastra...nuuuuuuu acuuuuuummmmmm....cu alta ocazie.

    Sunt trist...

    pentru ca ne lipseste pasiunea, entuziasmul, zelul....

    Doamne toarna in noi pasiune dupa Tine si dupa voia Ta....

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu